måndag, augusti 06, 2007

Kameran har åkt på semester

jäpp kameran har åkt på semester med min Familj! För att villa uppsig!
jag är hemma och jobbar heltid och pysslar!
LisaMathias var hos mig i går och Karmteg och Hjördis löste av varandra.
fick så Fint kort av Lisa kolla hennes blogg... så fint färglagt i endast svart och rött!
*sitter och beundrar det lyckligt*
Jag pysslar just nu med några bidrag till div utmaning/tävlingar Så roligt med att hitta sina egna lösningar på skisser mm.
Fick ett så härligt kort av Hellabella i veckan oj vad jag pillar med det innehållet just nu*kär*

2 kommentarer:

Marja Sch sa...

Hello Petraso
Thanks for your visit and explanation. Enjoy your holiday. I have found a site so I can understand a bit of your language.

http://ordbok.lagom.nl/vertaal.html

Malin sa...

Hej :)
Vad härligt det låter att få vara lite själv å vara sådär härligt kreativ!!!
Längtar efter att få kika :)
Kramen!