fredag, augusti 10, 2007

4 pyssel träffar på 3 veckor

Passar på att träffa vänner och pyssla när familjen är borta!
Pinglorna och lite andra goda scrap kompisar har varit förbi hos mig!
Jennika och Lisa Mathias har förgyllt våra träffar!
Inte har jag gjort så många kort men har haft underbara kvällar!
I kväll var Anna här och vet ni va hon hade med sig !!!!
Jo, mini semlor hennes M hade bakat!!! Underbart gött!
Jag målade och Anna stansade namn till dopkort... jag har nog målat 30 st motiv nu och börjar komma i form med skuggningarna med distresser så nu är det väl dax att gå på akvarellerna.
Övning ger färdighet heter det...
Men jag har fortfarande problem med hårfärgerna.... Ja jag! som aldrig har problem att sätta färg på mitt eget hår fårinte till någon bra hår färg!
Har någon något tips??

7 kommentarer:

Rossanna sa...

Jättetack ännu en gång för senast! Du e så go´. Kramiz

Anonym sa...

Hej Petra!

Vilka underbara och kreativa saker du gör! Gillar att det ofta finns lite humor i dina kort!
Älskar den lilla gröna kaninen, super! Alla detaljer och underfundiga saker är helt suveräna. En stor inspiratör är du! Lägger till dig bland min dagliga favorit blogg runda om det är ok?
Kram LillBLomman

Malin sa...

Men va jag trodde ju att jag skulle få kika lite på allt fint du har hunnit göra medans du vart själv!
Men tji fick jag.. Nåja får väl vänta lite till då
Den som väntar på nåt gott...
;)
*kram*

Anonym sa...

Det verkar som om du har haft det underbart med alla pysselträffar :-D

Anonym sa...

Hej Petra!

Du måste ju verkligen ha fått mycket gjort i sommar med alla träffar... Ska bli kul att se resultaten senare!

Jag använde Fluid Chalk - Creamy Brown på swirlsen, i brist på annat...

Nu sticker vi till Berlin ett par dagar, ha det så gott, så ses (hörs?) vi när jag kommer hem...

Kram från Lisa

Anonym sa...

Min syster som giste sig på bildenra bor i Romelanda ja.

Anonym sa...

Hallååå bruttan!
Här har jag blivit inbjuden på pysselkvällar och inte kunnat en enda...suck. Men jag hoppas att det kommer fler tåg... ;o)
Du skapar så otroligt häftiga kort!!!
kram Tina