onsdag, augusti 15, 2007

Tonårig som alltid har Vans


Kortet är fodrat med ett silkes papper i från just ett par vans på insidan limmat ett papper för att dölja inviket. Papperet är från cherry Arte och utskuter runt 4.an och inskuret i den underbara stampotiqe motivet jag fick av Hella Bella! Huvudet är lackat ni ser att det är lite upp böjt vid 14har testat sätta pengar där och ut genom mitten av 4:an men dom försvann till dagens lunch så det blev inget på detta foto med det är väl Pengar vad grabben ska få i present ur svårt att köpa till pojkar i tonåren. På baksidan monterade jag tagen från skorna!
Ordblind som jag är så har jag skrivit Jontan i stället för jonatan såg inte det förrän jag laddat upp..... har tid att fixa han fyller inte ännu!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så påhittig bruttan!! Jätteläckert kort!
kram!

Katrin sa...

Gaaah!
Du är så påhittig!!! Snyyyygt!

Josefin sa...

Så coolt, inte för att jag vet vad Vans är för något =))...men det är bara så läckert och så passande...Hela kortet är rent ut sagt göööööör snyggt!!! Kram

Petraso sa...

vans är texil och gummi lofers orginal svartvit rutiga ;)

Malin sa...

Gahhh så snyggt!! Å du e så duktig Petra! Tänk om jag hade haft en sån kreativ hjärna så kanske min vans tokige lillebror med kunnat ha fått ett sånt snyggt kort på sin födelsedag!!!
Kram du läskigt kreativa människa!

Anonym sa...

Superläckert!!! Älskar den stämpeln!! Finns så många fina såna i den serien! Synd att de är monterade..
Vännen, du är tagen! Läs mer på min blogg! *kramar om*

Anonym sa...

va coolt det blev! :) måste ta o göra lite fler kort med dom stämplarna jag med.. helt otroligt att jag bara gjort ett kort med honom ännu *suck*

Karma sa...

Så coolt!! Petrasokort till 110%! jättekul att se dina fina kort, alltid så mycket kul o annorlunda detaljer. Kram

Karma sa...

Nu var jag inne på Scrappiz o kollade dina senaste alster. Jisses vad du är produktiv!! fyller en helsida med kort på några veckor, nu har jag tittat, beundrat o kommenterat. Kram

Anonym sa...

Härligt kreativt som vanligt!

Karin sa...

Massor av härliga alster hittade jag hos dig. Vill gärna lägga en länk i min blogg. Är det ok???
Hälsar Karin

Anonym sa...

Hej! Såg att du skrivit ett inlägg i min brors blogg under mitt bröllopsfoto!

Jag och min man bor i Diseröd, Romelanda sen 31 maj i år! Vi är egentligen från Mölnlycke båda två...men sökte oss till Västra Torp eftersom min mans syster och svåger bor där! Vi trivs jättebra!!!

Mvh Vikkan

Inger Marie sa...

Nå har jeg tittet i bloggen din og må bare si at du lager utrolig flotte kort. Takk for titten kommer nok igjen. håper det er greit at jeg linker til deg.

Klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Vansinnigt läckert! Tack för uppdateringen vad som gäller i alla teens värld. Känner mig som en mossig dino!

Rossanna sa...

Coolt kort! Kan det bli mer personligt? Hur kul som helst:) Kram

Anonym sa...

Tipsa du Karmteg, jag får inte plats... Bara 900:- på Blocket!!

Kram Lisa

Förresten, snyggt du gjort med motivet du visade!! Ett äkta Petraso....

Camilla sa...

skitfräckt!!!! min son stod bredvid mej och tittade och utbrast....åhhh kan inte du göra ett sånt kort till mej, jag har ju oxå vans...hi hi
camilla