tisdag, juli 31, 2007

Låda

Den lilla boken är Bomulltråds bunden ;) och mitten partit är 3d lackat med stickels vått i vått så det flyter i hop.
Alkottar ska jag plocka mera av så dekorativt!

Rätt så stolt att jag som är är å dålig att matcha papper fått i hop ett 3bugs med 2 MMe papper!
Stämplarna är SassaFrass Lass oliver och friends. Grenen är torrchalkad och bakgrunden duttad med dew drop dyna! På den tomma ytan ska ett namn stämplas till den som ska få lådan ;) I boken är det tänkt att man kan skriva om innehållet! Kanterna är chalkade med Dewdrop Eggplant är inte min färg men passade så bra till dessa papper!
Obs fotade i dåligt kvälls ljuset pga av att min kamera nog ska åka bort!



17 kommentarer:

Therese sa...

Guuud såå snyyygg!!

Anonym sa...

Ja jag gillar VERKLIGEN din lilla låda! Jag hoppas också att vi snart får tillfälle att pyssla! Och snacka lite skit och bara ha trevligt, så som hör till! Kraaaam

Rossanna sa...

Jättefin låda, Petra! Vad duktig du e. kramiz

Camilla sa...

Vilken snygg låda! Perfekt papperskombo!

Josefin sa...

Skitsnyggt rent ut sagt.. =))) Läckra färger och dekorationer...

Malin sa...

ohhhh im in löööve!!
Så snygg å underbara färger du fått till!!!
Kramen!

Anonym sa...

himmel vilken fin! Du har alltid massa fina idéer och en härlig humor.

Jag tackar för tipset om droppar, får se nästa gång vi träffar doktorn vad hon säger - är det förresten sammat typ av droppar som de får när man vidgar pupillen för att kolla synfelet?

Anonym sa...

Jösses vad produktiv du är!!!
Det där med småkottarna var ett bra tips...!

Örnen sa...

Vilken snygg låda! ;-)

Anonym sa...

Kanon snygg!

Örnen sa...

Jag har lagt till dig i min blogglista och hoppas att det är OK ;-)

Emma sa...

Tjusigt!

Anonym sa...

Vilken underbar låda!

Anonym sa...

Superläcker!!!
Kram Kicki

Anonym sa...

hej!
oj vilken underbar låda! Bra tips angånde kottarna. Tack för det!
Må väl!
/magica på scrappiz

Casa Ottman sa...

Jättefin :) *suck* Alldeles underbar
Kram
Helena

Anonym sa...

Åh! Helt underbar! Jag älskar ugglestämpeln, och pappervalet är perfekt! Vad du är duktig!