fredag, juli 20, 2007

Rock in Girl blogger!


Oj jag har blivit Tagen av den underbara Lily- Marie R _ hon tycker jag är den coooooooooolaste kortakaren! Vet inte exakt hur det funkar men man ska föra den vidare som i en staffet! till 4 st !!! Hm Oj oj va svårt men jag vill ge
LisaMatthias en underbar stämpel tjej som jag lärt känna och hon har startat en härlig Blogg!
CamillaB min Vän och som har en sådan stil känsla och ger mig massa med inspiration och underbar shopping kompis och är min personliga BLOGG DOKTOR!
HelenaK så mycket fin sisu och underbar känsla i sina alster och Blogg!
Tinafina Denna härligt ständigt skrattande viga scrappare ger mig massa energi när vi träffas!
LÄnkar till Dessa Tjejerna finns i min länk lista! besök dom och inspireras!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå tjejen!
Vad roligt att du hittade mig! Eller var det tvärt om??? Och TACK för dina underbara kommentarer! Både på min blogg och på Scrappiz! Klart vi måste träffas! Är rätt nyinflyttade så jag känner inte så många pysslare i närheten så det skulle verkligen vara kul! Lägger till dig i min blogg om det är OK?
Kram/Lisa (Skruttan)

Anonym sa...

Joooo jag glömde ju....Jag håller med! Du gör supercoooola grejor! Kan fortfarande inte glömma din troströja! Att bara komma på tanken *hahahaha* Du e kul!
Kram

Anonym sa...

Tack för uppmärksamheten!

Kram från Lisa

Anonym sa...

indira otherwise suffer unfamiliar meyrin belkin cheese altitudinal neutrons manger suppliers
lolikneri havaqatsu