torsdag, juli 19, 2007

FÅR jag KRAMA dig!


Magnolias nya bänk den kan man ha som staket också!

7 kommentarer:

Caroline... sa...

Tack! Ja, jag ska pussa honom från "tanten" =) Så coolt kort du gjort nu då! Vill oxå kunna göra sådana fina kort ju *avis*
Kramizar

Anonym sa...

Superfint!! Härlig storlek på kortet! Du är så full av idéer! inte hade jag kommit på att man kan använda bänken till ett staket!! *hihi* ;)
NU är det ju lång tid kvar tills mässorna är i Gbg och i Partille, men ska du gå på någon utav dem? eller ska du jobba?
TÄnkte jag skulle ge mej dit, men min bror bor ju inte längre i Gbg..
Kram Petra

Camilla sa...

Vad smart med bänken>staketet! Kortet är underbart!

Anonym sa...

så finurligt med bänken! den idén tror jag många kommer att låna ;)

Marie - Med mina händer... sa...

Hörru du tjejen: You´ve been tagged! Titta på min sida under senaste nytt! :-) Skicka det vidare om du känner för det!
Du fick det för att du är världens coolaste kortmakare! :-)

Anonym sa...

Hallojsan!

Ja du e fyndig du! Ett härligt kort! Och av det lilla jag hann träffa dig på Magnolias jubileum verkar du ha en lika härlig personlighet! Kul med evenemang där man får ett ansikte på alla dessa likasinnade själar!

Ha det gott!

Lisa (Hon från Kode)

Lillemor sa...

Vilket roligt kort! Håller med Petra du är verkligen full av iéér! Tittar in här varje dag även om jag inte alltid lyckas lämna en kommentar!
Arrrgh!
Lillemor