fredag, juli 20, 2007

mitt bidrag till scrappiz del tävling 4

Detta är den 2 Lo jag någonsin gjort!
Tävlingen denna omgång är JAG och fästtekniker!
Ni kan ju kolla på scrappiz att jag nog klarar bonus poängen med råge denna gång med!
Jag gör bidragen för att det är SKOJ och är inte så Tävlings inriktad men alltid kul att få poäng!
Ligger någonstanns i mitten och tycker det är kul att ha chansen på utlottningarna!
Har så lång lista på vad jag använt så kolla i scrappiz galleriet eller fråga om det är något du undrar över!
ps det är en väldigt trevlig fotograf som tagit bilderna jo jag själv! ;)

8 kommentarer:

Josefin sa...

Härlig layout...färgglad precis som du...=)))

Anonym sa...

Du är sååå cool!

Anonym sa...

häftig LO, Petra! Vad duktig du e´. Många kramar Rossanna

Anonym sa...

....och lycka till:)....kram igen Rossanna

Unknown sa...

den LO,n är ball!! Gillar att du använt så mycket "ovanliga" saker!!!!

Camilla sa...

Vitlöksnätet och sushipinnen är med, ser jag ;-)!

Lycka till med ditt coola bidrag!

Kram

Anonym sa...

WOW vad cool Petra! Den känns verkligen du tycker jag! :D
Kram Kicki

Anonym sa...

Otroligt roligt att ni tycker jag är COol!

kramis

petraso