måndag, januari 19, 2009

Svårt....

Har inte varit på skapare humör allts under förra veckan men i går släppte det lite och jag har fått gjort några men han bli i väg skickade innan fotografering...
Attans va svårt det är och planera sitt liv när man inte jobbar fast jag har en hög aktivitets nivå.
Har börjat läsa och lite ämnes böcker för att bygga på mitt kunnande inom ett ämnes område helt på egenhand eftersom du inte får studera som arbetssökande. Men det gäller ta vara på tiden och utveckla och stimuleras emellan ansökningar och interjuver.

5 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Tid är ofta ett problem. Ibland har man för lite tid för allt man vill hinna göra/testa och när man får mer tid på ett oönskat sätt kan det vara hämmande.

Hoppas att det snart löser sig för dig!
kram Annika

Anonym sa...

Hej!
Trist med ditt jobb. Har gått arbetsökandes sen i september och idag började jag på ett jobb:)
Men innan jag fick det så tänkte jag läsa lite kurser för att få tiden att gå lite fortare och nyttigare.
Kolla med din a-kassa för du kan få lov att läsa lite av den tid du är hemma. Jag fick läsa max 220 poäng som är hälften av heltidsstudier.
Nu blev det inte så utan jag fick hoppa av kursen.
Hoppas det löser sig med jobb snart.

//Tilda

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vad jag tycker synd om dig, jobbig situation!! Hoppas att du hittar ngt där du kan få användning av all energi och kreativitet! Håller tummarna! Dina sista kort är sanslöst snygga! Kram!

Anonym sa...

-nej, Tilda jag får inte det har haft den diskutionen en gång förrut med dom och jag fick inte det.. men jag läser nu just en bok med för fördjupning av änmes kunskaper jag har och känns bra friska upp kunskaperna.

Mita sa...

Ge inte upp! Både inspiration och jobb kommer när du minst anar det!
Och lära sig nya saker är ju aldrig fel, eller fördjupa sig i något. Kunskap är makt!
Go girl! Kramiz Mita