söndag, januari 18, 2009

I love INKIDO


Idas sommarvisa en NYHET från INKIDO!

Kärlekspappret i blått med bruntext och några röda ord Jag smälte direkt när jag såg det och så klart fixade vi en matchande stämpel till!
Stora kramar ja vilken stämpel den måste man ju ha!!!

Gjorde lite finurligt ett hål att dra ut kortet ur foldern....

Här syns lite av det underbara metallic shimmer som är i INKIDOs helt underbara!
tipsa vänner som ska gifta sig att dom vita finns i 2 olika kulörer Whitegold och Ice gold helt perfekta till en klassisk inbjudan..... vet att det kommer visas på Bröllopsmässan i Göteborg här i vår! just detta kort är ljusblått.....

Är den inte underbar denna ros från förra året i hop med denna nya text!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den texten vill jag oxå ha!

Ska vi åka till stan tillsammans en dag?

Kram från grannen

Anonym sa...

ja ja men eller till Kärna:)

men dom är inte klara ännu....

Anonym sa...

aha, skit att våra bröllops inbjudningar är i stort sett spikade och allt är in köpt, annars hade jag tänkt om!! Kommer du stå på bröllops mässan!? Jag kommer går dit och spana lite! Kram

Anonym sa...

Kärna! Javisst!
Säg till mig när det är en bra dag för detta äventyr!

/grannen