söndag, maj 11, 2008

Till Syskon

Ett kort till en tjej som gillar handväskor och stövlar ( Lade till handväskan efter fotografering)
Hoppas hon är en festprisse också... fast det kanske inte passar när kortet är från lilla mamma?

Lillbrosan hennes fyller 25 och gillar bilar och att resa....
Hm det blev en kartbok från 1934 och en massakrerad Cv2 från Inkywings och inkidos nya gratulerar text..... chipis stjärna .....
Fick en fråga av Muffin hur jag hinner vara så produktiv, Tja förnekar inte att jag lägger ner en del tid men sedan är jag nog inte så petig och fundersam..... kommer jag på en ide så fixar jag oftas det väldigt fort men jag har nog ungefär 10 kort alltid på G som ligger halv färdiga tills den rätta grejer hittas....

3 kommentarer:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Halloj darling, här är alltid en kick att kolla in! Dina kort är så coola, partykortet såväl som bilkortet med kartan! Såååå snygga nya stämplat från Inkido och dreglat börjar rinna efter dom!
Ha det kanonbra!
Kraaaam,
Lotta/ FruH

netha sa...

Tack gulliga du för den gulliga kommentaren i vår blogg.
Vingarna är som gammeldags bokmärken alltså inget klister bakom och lite hårdare papper, de är så roliga att jobba med och naturligtvis älskar jag dem. :-)
Men släpp händerna och låt fingrarna jobba. ;-)
Ha en bra dag.
Jag glömde säga att jag gillar kortet, och en mamma vet att en 28 festar, fast då bara lite. :-)

Anonym sa...

Så häftiga kort! :) De där bokstäverna jag hade använt har jag köpt i den lokala bokhandeln och de verkar finnas på lite olika bokhandlar i landet. Här hade de fem ark kvar och jag köpte allihop, de är helt underbara! Foam står det att det är, de känns nästan som gummi.
Ha en bra dag!
Kram