söndag, maj 11, 2008

En petraso grej...



Heeee ja detta var något jag spann i gång på direkt....
Fniss detta är till en Chef på Carlsberg i... ja kan ni gissa vilket land???
Cs är ett Inkido fodral med ficka som jag kapat lite på framsidan....
Har en ÖL_loopybrads min egen uppfining till stängning.
Fick klart 3 beställningar i går kväll i reklam pausarna till GREY´s
så jag jobbar Hårt....Hann inte med utmaningen til SA i går med temat GALEN , äsch skulle bara skickat in en bild på mig för det är ju jag GALEN ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt kort, så himla passande...gillade kapsylen..=)))

Lillemor sa...

Vad mycket roliga kort du gjort sen jag var här sist! Du är sannerligen en idéspruta! :O)
Lillemor

Ewonne sa...

Det måste ju vara Canada!

coolt kort hur som helst :o))

Tack för dina tips, jag tog en variant på stick du bara... Spänk u!!

Kram Ewonne

Biggan sa...

Säger som mina killar skulle sagt KLOCKRENT!

Biggan

Anonym sa...

Underbara kort!! Var får du alla dina infall ifrån?! *skrattar*
Kram!

Anonym sa...

Helt suveränt bra, snyggt, roligt och välgjort, som alltid!