onsdag, april 02, 2008

väntar......


Ni har fått vänta länge på nya kort från mig ;)
men jag började städa min pysselskrubb efter mässan och det tog massa tid och så är det att köra på träningar....Säsongerna går i varandra så april är en stressig månad.På vadå undrar ni???
inte är det jag som tränar..... utan barnen.....*Älskar dom*
Till kortet Jag har andvänt Magnolias tegelvägg, En barbara/heindesign hund och en brandpost från Easer har andvänt crakelpaint och 3d lack........ Ser ni skygggan med hund kiss;)
Vet inte vem som ska ha kortet så det är tomt på den fina inkido stjärnan...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jättefint! Klart jag ser hundkisset, fniss. Max hade garanterat kissat på den där, han kissar på alla stolpar och liknande, det är livsviktigt.

Kram kram!

Anonym sa...

Vad tufft! Hade faktiskt aldrig sett tegelväggen förut. Och jo, pölen syns *ler*. Jag hade en flickhund (väluppfostrad lantis), så en pöl hade jag nog inte kommit på. . .

Anonym sa...

Roligt kort! =)
Jag har bara skrivit från var jag köpte stämplarna, men tack för tipset på var de finns. =)
Kul att träffa dig också, ska se om jag kan göra något kort ikväll!

Li@n sa...

Vilka härliga kort! Här kommer jag att knycka idéer! Tur att man har barnen som tränar så det åtminstone är någon i familjen som gör det ;o)
Ville också passa på att ge dig "specialaward" för tips och råd när boendet i Götet sprack, vet precis vilka hotell (med stora barer) jag ska boka nästa gång vi åker till Göteborg. För omtanke som värmer lika mycket som varm choklad! Försökte hålla utkik efter dig i mässvimlet men hittade inte dig så därför får det bli såhär istället. Är dessutom så oteknisk att jag inte kunde lägga in awarden här så isället ligger den i min blogg där du kan hämta den och lägga till den till de du redan har.
Må så gott & Kram Lian

Karma sa...

Härligt kort som alltid!! du är utmanad i min blogg....kram

Anonym sa...

vilket sött kort med en väntande liten hund =)
Lika fint kort som alla dina kort vännen!! =)
Det var roligt å träffa dej i helgen stumpan!
Många goa kramar Petra