torsdag, april 03, 2008

Gunnebo papperna


Fniss... Det var faktiskt jag som kläckte namnet Gunnebo också;)
Tänk att ha matchande stämplar till en pappersserie har hur många uppslag som helst på lösningar hur man kan göra med detta... så det kommer mer kort framöver....
Har en heldel att tänka på idag om ev kan krympa min pysseltid till minimalt ett tag ;)
Men inget har gått i lås ännu men vet ??;)
Edit: jippie det gick i lås!
Börjar nytt jobb på måndag..... i Indiska oceanen så nu kommer det inte uppdateras lika ofta ett tag fram över.

6 kommentarer:

LisaMattias sa...

Det låter mystiskt... Men så roligt att du fått jobb!

Glad för din skull!!

Kram från Lisa

Anonym sa...

Indiska oceanen??? Låter spännande! Löjligt snyggt kort, som vanligt. Vill också ha matchande stämplar och papper! Tusen tack för din gulliga kommentar på min blogg! Självklart får du länka till mig *känner mig hedrad* Ser att du redan lagt till en länk i din lista, skrattade gott åt epitetet ... Om du vill kan du ändra länken så den går direkt till min scrapblogg http://macgregor.webblogg.se/scrap, annars hamnar man i huvudbloggen som handlar om barn med diabetes, och det kanske inte är riktigt samma målgrupp :) Kram till dig!

Biggan sa...

Vilka fräscha papper! Härligt kort med Göteborgskänsla!

Biggan

Anna Maria Niia sa...

Supersnyggt som vanligt!!!

Grattis till det nya jobbet!
Blir oerhört nyfiken...

Kramar!

Anonym sa...

GRATTIS till nya jobbet!!! Kommer att kika in emellanåt ändå, för liiite pyssel måste väl hinnas med?? Lycka till iaf!!

Camilla sa...

Vad snyggt när du stämplat blomman så det liksom fortsätter från pappret. Oj, hoppas man förstår vad jag menar...
Nytt jobb?? Nu får du allt maila mig och berätta!! Grattis!

Kram Camilla