fredag, mars 09, 2007

Inte Petraso eller?



Mina färger men inte mitt upplägg eller det är det ???
Tryckknapp och döskalle... ja det är väl jag!!
Älskar mina nya Åhlens band måste fylla på med svart vita hos Format
Slarvat bort U i Linus som jag stansade ut i vixen men ett O räddade kortet.
Har efter inspirerad av Paradise*bowlaren* satsat lite på färgläggningen.. övning ger välfärdighet???Fick till skuggningen.
Gratiis på födelsedagen är från Mycards ograttiskramar är inkido...
Stora blomman är panduro en stor påse för 14 kr eller 13 kr på in-ex. Blommor får jag nog inversera i innan sommaren... har fått hintat om att man kan köpa prima blommor i påsar snart i mindre förpakningar då kan man ju få mer olika.

8 kommentarer:

Rossanna sa...

Jätte fint kort och vilken bra ide med döskallen på tröjan. Pricken över i:t. Kram

Anonym sa...

Superfint kort! Härliga färger!

Camilla sa...

Superfint kort! Vad fint du har färglagt! Gillar färgkombon och alla detaljer!

Anonym sa...

KOrtet är ju bara fööööör härligt!! Älskar det!! Älskar färgerna!! Älskar färgläggningen!! Älskar dekorationerna!! Älskar ALLT!!!

Kram från "bowlaren" ;)

Anonym sa...

Jättefina kort du gjort! :) döskallar är ju coolt.. det där med tröjan får jag nog låna idén av dig ;)

Petraso sa...

Hella ska trycka så på min egen tröja..... har ju massa skallar nu och får säkert låna karmtegs också......

Rossanna sa...

Och du får ju låna min också.....;) Kram Rossanna

Anonym sa...

Du är ju bara hur superduktig som helst ju!!! Helt lövly är det!
Kram Tina