söndag, september 15, 2013

Hobbyworld del 3


http://hobbyworld-se.blogspot.se/2013/09/deltavling-3-i-september-challenge-part.html?m=1

I dag släpptes del 3 i Hobbyworlds september  
Utmaning och jag gick i gång med en gång.

Det skulle vara ett kort som inte var rektangulärt
Eller kvadratiskt , mestadels höstfärgena
Gult orange rött och ha en spellbinder die

Jag använde min favorit  Label Four och fyllde i
Embossing kanten med embosspenna och Emanuel
Varför har jag aldrig gjort detta förtur? Blir ju super
Coolt:) använde en brunpåse som cs och formklippt efter  kaisercraft 
Papperet bricks från base coat collection . Stämplade med inkido
Stämpeln Gud som haver... Sprayat med med min alldeles nya
Inkspray i vitt. Blev lite underbara höstlöv, band,
Nät och lite annat smått.. kommer ju lite små bebisar 
Under hösten så det passar bra ha i beredskap

Ps och så klart lite rödvitprickiga svampar så man vet att det är från mig


Ha en underbar dag myser med att laga pull pork
Och pyssla för i dag är det verklig höst hos oss i Kungälv

 

Inga kommentarer: