söndag, september 02, 2012

GRATTIS LINAFINA !!!!!!


Världens bästa, gulligaste, snyggast, tokigaste, kreativaste, djurälskande, mamma, pudding
fyller någoting med två jämna siffror..hon får lov att gå på systembolaget 2 gånger om nu man ska hänga ut hennes ålder.... Sorry snuttan!
 
Jag har gjort ett kort till henne.... hon är det bästa fynd jag någonsin hittat på REA i en Scrapbutik...
Det var hos Kortmakaren och Lina balanserade en baby på ena armen och stoppade helt sanslöst konstiga saker i sin korg... jag frågade om hon vill ha hjälp sortera den.... Tina i butiken skrattade gott eftersom hon känner mig visste hon att det inte skulle bli "mindre" försäljning för lika mycket jag plockade ur den stoppade vi ner andra grejer....  
Tror Lina blev riktigt nöjd för efter det har vi haft mycket roligt i hop!

GRATTIS LINAFINA!!!!!

Trodde ju du var mycket yngre..... Så där 10 dagar så kortet kom kom ju inte i tid ;)


(tja har träffat och lärt känna flera goda scrapvänner på olika konstiga ställen för att nämna några... LisaMattias på en toalett, Hjördis köpte jag på blocket, Muffin hittade jag liggande på golvet bedjande i en konstnäraffär som tagit in scrapbooking... jag lade mig förstås brevid...)

2 kommentarer:

Linapyssel sa...

Tusen tusen tack kära söta spralliga färgklick :))) Du är ju underbar! Jag förundrades över denna härliga människa som flög ner i min korg och rotade i och ur saker som en tordyvek. Man kan inte annat än att bara älska dig:))
Massa kramar och tack till dig bästa Pretty P och tack scrapödet som klistrade i hop oss:)))

Muffin sa...

Ha ha, så var det! Ska bli så kul att ses i september! Kram