lördag, januari 07, 2012

Manor house flowers!


LOOK Look so gourgus flowers

3 kommentarer:

Anne sa...

Hej Petra.
Först vill jag bara säga att det är lika roligt att gå in på din blogg å titta.
Tänkte även höra med dig hur du fick det teckensnittet i rubrukerna att stanna på din blogg.
Jag ser mitt teckensnitt i förhandsgranskningen men inte när jag tar fram min blogg. Jag får fram den nya färgen men inte teckensnittet.

Tacksam om du har några ledtrådar så att jag får till det.
Tack! Kram Anne

Petraso sa...

Jag har valt det i inställningar inte gjort något speciellti bland när man startar så är det grundtypsnittet innan det rättar till sig typ 1 sekund...så jag kan inte ge några tips:(jätte kyl att du besöker min blogg:)

Petraso sa...

Jag har valt det i inställningar inte gjort något speciellti bland när man startar så är det grundtypsnittet innan det rättar till sig typ 1 sekund...så jag kan inte ge några tips:(jätte kyl att du besöker min blogg:)