torsdag, september 22, 2011

Inspirerande butiker i göteborg

 Min söta kollega Sofia och hennes vän Carina
driver en design butik på helgerna i centrala Gbg alldelles vid handels Ottimo.
vi hälsade på där i helgen jag och min dotter och köpte värsta coola örhängena!


Jag såg på Formex att det var en hel del decopage utbud!
Är visst lite inne just nu... hitta denna läckra torso i Prickig katts skyltfönster! 
Den butiken bubblar av massa fina kreationer och man blir genast sugen hem och pyssla....

utanför hade dom värsta coola cykel!!!

Kul att gå en sväng på stan och coola in och inspireras !

Ska leta upp lite fler pärlor att visa er ;)

MMen jag ska bjuda på ett "skräck" exempel också....

19 september och det har öppnat en Julmarknad med massa julpyntsSKIT i Kungälv!
Brrrrrr..........
Trevliga killar i butiken :) men att säga till mig att det är billigare än IKEA ....
Var nog inte rätt sälj argument!!!
För jag gillar ju fina JULsaker och helst handgjorda!

Samma dag kom Stoff & Stil katalogen hem till oss och jag bara njuter av all fina saker dom sytt i den!!!


Inga kommentarer: