söndag, februari 20, 2011

men var inte jag på skidsemester...????

Jo men det blev lite pysselshopping på vägen.....
Nja inte han jag ta omvägen till Happy hobby i Gjövik hos Hilde;) en jag upptäckte en glad överraskning när vi stanade på NORBY shoppingcenter utanför Strömstad nära Svinesundsbron.....gisses amalia va butiker.... och en mega stor ICA Maxi Maximat som jag inte ens han gå in i....har ju semester...

Men vet ni vad dom har en SÖSTRARNA GREENES!!!!!
Oj oj visste inte att dom hade butik i Sverige...detta var visst den enda ännu;)
Köpte små pannåer, band, plastväskor , handgjorda papper och vågade inte köpa med mig något av alla dom där fina Titskåpen dom hade oj oj oj vojne vilka fina saker!!!

och så hittade jag en Panduro butik med en gullig tjej bakom disken som hade massa av nytt att visa så jag brände resterna på ett presentkort där.... på ett Tilda  paperstack Summer blues...en sax och en tub lim.....
och dom hade massa fina tyger och annat...så det kommer nog bli mer shopping i vår;)
Sedan hade lite shopping av söta V på SS landat hos mig en dyna stickles och en die....
Så det får allt bli lite pyssel i dagarna....
Oj då ska visst jobba igen;)
Men det finns nätter
//Petra

2 kommentarer:

annes paperfun sa...

He..he..det ble litt scrappeshopping på deg ja :o))
Og så var du på Nordby... hadde jo vært moro å vært der på samme tid. :o))
Så flotte bilder du har tatt...nydelig vær og masse herlig snø!
Vi snakkes.
Klem Anne

DesignAnnique sa...

Söstrarna Greene har haft butik i Malmö i flera år, så du får komma hit ner annars :) Med jämna mellanrum kan man göra riktiga fynd där.. men man vet aldrig riktigt vad de har... Kedjan T*G*R (dvs Tiger i Danmark, de fick inte heta så i Sverige pga Tiger of Sweden vad jag förstod...)har också en massa bra-å-ha-saker, lite annat utbud men ganska liknande. Och båda finns i Malmö :)