fredag, juli 16, 2010

GOOPY by SPOT



Det blev lite sommar Reashopping hos supertrevliga Goopy by Spoot i Kungälv i dag!
Underbara Khrio sandaler... tja safeade och tog inte dom knallröda med skaft... ursnygga men dom glappade i hälen och det vet jag att jag inte klarar av....
Så nu är jag redo för sommar skoj!


Är ju lite svag för kuliga mönster och var ju bar atvungen köpa denna topp Dy Design!
Hoppas inte dessa gnisslar har ju lyckats tajma in mina skor till att gnissla på jobbets golv;
Sprang på en pyssel.net tjej från fel sida Sverige! Söta Miapuh dock utan hajarna men med sambo! tja såg en tjej med rosa väska och nallepuh rempå mobilen och chansade och sa hej Mia!
vi fick en kort pratstund innan dom ringde från jobbet som jag lämnat 1 h tidigare ... trodde dom ville skoja men det var det inte ;)

Inga kommentarer: