lördag, juni 26, 2010

Midsommar i Onsala


E6 midsommar afton kl 12.45
Riktigt gott att åka mot köerna ;) .... Vi flyr Bohuslän på midsommar för att åka ner till Halland

Min midsommar outfit 2010



Midsommarfirandet nere på ängen hos vännerna M och K just innan stången restes...
Fika i gräset och lotterier och dans för dom småbarnen.....
Sedan fortsattes lekarna i olika lag uppe vid huset...
Jag var med i det vinnande laget som med list och fysik vann 10 kampen * Bravolag Edvin*






Som vanligt måste jag läska er med lite god mat ;)
Jag gjorde en matjesillstårta som en golf green!
Det fanns sillar, västerbottenpaj, räkpaj, lax och massa annat....
och kvällen avslutades med en superduper god jordgubbstårta med chrispig maräng.
Välkomstdrinken som var efter ICA BUFFÉ tidningens Annika Sörenstamsrecept kan varmt rekomenderas tom alkoholfritt som var min lott efter som jag var chafför hem.
I dag blir det grill och samkväm med vänner!
Fortsatt TREVLIG SOMMAR!

2 kommentarer:

Linda Muhr sa...

Vilka fina kläder du hade på dig..underbara färger!

Kram

Muffin sa...

Härliga kläder på härlig tjej! Ser gott och trevligt ut alltihop!
*kram*