lördag, maj 22, 2010

Vinnare av mitt bloggcandy ....

Har just kommit hem från en underbar semester i Turkiet.
Svärföräldrarna och barnens kusin bjöd oss på en underbar Taco middag och vi ordnade dragning av blogcandy där kusinen drog fram vinnaren!

Vinnaren blev Anki var en av er alla söta vänner som hjälpt mig i tävlingen där Neliz sötisen knep 1:a platsen men jag kom god 2:a!!! tjooo hooo och Kajsa 3:a.

Tusen tusen tack för hjälpen kära vänner!!!!

Jag har packat i hop med massa smått och gott till dig Anki!
Maila din adress till petraso@live.se så skickar jag detta till dig!

2 kommentarer:

Anki T sa...

Gratti till din 2:a plats!!
Tack tack tack nu blev ju jag också en vinnare - tjohooo *happy dance*

Linapyssel sa...

Grattis grattis Anki till candyt!!

Petra...det var bra jobbat att vinna hejja hejja!!