fredag, mars 26, 2010

oj va veckorna går fort







Livet går i 140 knyck just nu.... och veckorna rusar i väg.... och bloggen hinner inte uppdateras så ofta...
Hm vart tog tiden vägen för allt påskpyssel jag ville göra... plockat fram stämplarna i alla fall får se om jag och dottern kanske kan få till något i morgon.
Lite pysslat har det blivit och det visar jag på http://inkido.blogspot.se/ i dag!
Min bloggdag! ni missar väl inte kolla Inkidos blogg den uppdateras varje.
Det är fotbollstunering och pappas kalas i helgen så det är full fart denna helg också...
I kväll ska det dock bli soffmys med skaldjur och tv...
Visar lite dt-kort för Inkido

1 kommentar:

Cath. sa...

Håller med dig, veckorna går alldeles för fort, har inte heller hunnit med särskilt mycket påskpyssel ännu.
Nu borde jag egentligen städa lite men jag kan inte motstå att kika lite i din fina blogg, det var så länge sen.
Underbara alster som vanligt. Gillar tagen, den var så frisk och vårig i färgerna! Och kortet längst upp tilltalade mig lite extra!
Kram och trevlig helg!