lördag, februari 27, 2010

Konst av Vintage Petraso





Det är skoj att göra tavlor och enkelt ;) och så befriande att kladda!
Köpte en guldplast ängel på ICA målade den med crakel paint men ack det flagnade lite med än jag hoppades på, då kommer gamla tips från Konstkurserna i tonåren... Hårspray så sitter det;)
Sedan har jag på den svarta canvasduken haft flera sorters utee i olika omgångar guldfärg och glaskross och mera ute och stämplat i utte!
Och i veckan kände jag mig klar! sedan vet jag dock inte var jag ska ha tavlan eller om den ska får Flytta?
Lite mer smak så i em ska jag och barnen måla!
Snön smälter ute... och förhoppningsvis inte rinner in mer på jobbet.... Vi hade lite problem i fredags.....;)

8 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Tavlan är riktigt häftig!
kram Annika

Biggan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Biggan sa...

Så läckert! Det bor en riktig konstnär i dig!
Här snöar det för fullt! :)

Kram

Petra/Trollet sa...

Så jätteläcker tavlan är, det blir säkert fler;)

Linapyssel sa...

Nice!! Picasso där!! Kuliga tekniker du använt dig av!! IMPAD!!!!!
Kramar till dig

Lisa sa...

Tuff tavla. Så enkelt vet jag dock inte om det ser ut att vara .:) Det där med hårsprej var ju jätte bra, de måste jag komma i håg.

Ulle sa...

Så läcker!

Maiden sa...

Å så läckert!!!
Kram