måndag, januari 25, 2010

Lina rockar fett....


Kom hem efter jobbat över och varit på dotterns träning... och hittar en underbar Kaos award!
I helt min stil med ÖLljetter och 3 D lack och starka färger!!!
och så står det så här i kortet!

Hej kära du!
Slumpen förde oss samman , den där dagen du städade min proppade korg hos Kortmakaren.
är otroligt glad att du var där. du är ju grunden till att jag kommit i gång med mitt bloggande.
Tack Petra.
Denna rockiga Kaos får du för du är sanslöst inspirerande, rolig och galet tok bra i allt du gör! Du har en skön stalj och är en sann scrapkonstnär. gillar ditt sätt att skapa!
kranmar från Lina!!!



Hur glad blir man inte av detta????

heee ja jag städade din korg och Tina på Kortmakaren bara skrattade för lika mycket som jag plockade ur plockade du i av andra saker efter jag berättat vad jag använder dom till och ifrågasat dina köp... och det var inte "lite" grejer du åkte hem med för det var rejäl REA... men det var en rejäl korg...

Så kul att lära känna dig!!

Jag tror på att man kan träffa vänner för livet på helt om man bara vågar säga hej och vara glad!
Muffin henne träffade jag liggande på alla fyra på In-ex golv i den då nya scrap avdelningen... jag la mig brevid och vi tillbad hyllorna med saker i hop... och finns Lisa mathias träffade jag på toaletten på en av mässorna....

2 kommentarer:

Linapyssel sa...

Bästa Petra!!
Jaaa jag tror som du...att man möter vänner var helst...det e liksom bara meningen i bland och som sagt är jag glad att meningen var att jag skulle träffa dig!! Kul att läsa vad du skrev!!!
Ha en bra pyssel dag
Kram Lina

Sara-SaGam sa...

Vilken fin Kaos! Kul att ni träffades i vimlet hos Kortmakaren!