torsdag, september 10, 2009

-Uppe bland molnen och utlottning!






Är helt förtjust i dessa nya INKIDO stämplar *ego* och har embossat och stämplat och chalkat massor men tänkte ge er en sneek på lite.....

Splashen hur hade jag klarat mig utan den?? undrar... va bra sätt att få kontroll över skvättandet och så kan man embossa skvättet! gjorde det med ljusblåttbaby blue glitter....


ja just det ....


Utlottning!


Vann själv en biljett till Rekord träffen den 19/9
men har lovat åka med på dotterns träningsläger den helgen!
Jag frågade trevliga SCRAPPERIET om jag fick ge den vidare och det var oki för dom!

Frågade ett par goda vänner men dom hade redan biljetter eller var bort bokade!
så Någon som kan och vill åka på den!

Skriv det i eran kommentar så drar jag lott på söndag 13/9 kl 14.00
Ni andra får gärna kommentera ändå.....

4 kommentarer:

Lina Nygren sa...

Jag håller med! Den där stämpeln är helt underbar! Och du är väldigt duktig på att sätta in den i ett snyggt sammanhang!

Linnéa (lilla katt) sa...

Utroligt snygg stämpel!
och jag är gärna med i utlottningen av biljetten!:D *HOPAAS OCH HÅLLER ALAA TUMMAR OCH TÅR JAG HAR*

Linnéa (lilla katt) sa...

Nejj, jag har kollat nu och har annat inplanerat den helegn :(

Elina sa...

Snygg tag Petra, härligt med blått!