söndag, september 27, 2009

QK is Simpel!


Detta kort gjorde jag till Jonatan efter Scrappiz utmaningen Kreativt Med QK och för mig är det det enkla sättet att förgylla något det jag gillar med Qk die speciellt deras fina Alfabet!
Vilka skapar ett ha begär efter fler!
Var på mässan i Partille en snabbis med AnnaJo , hejade snabbt på några "kändisar"och kan på peeka att jag inte VANN slicen... ;) eller julkit men köpte mig en DOLLY och sedan körde Gulliga Anna direkt på kalas hos Svägerskan med familj på en underbar middag och en eftermiddag med goaste vänner.
Har blivit bjuden på halloween fest och värdparet har inte en anning om hee mina bisarra kunskaper i sårskade sminkning...... men Min fråga är vågar man köra bil sminkad så där 15 mil..... heee och ev besöka 2 scrapbutiker på vägen?

2 kommentarer:

lenislenis sa...

He, he, he... Självklart att besöka två scrappingbutiker på vägen. Alla känner väl dig ;-)
Det där med bilkörningen kan dock bli lite svårare... ;-D

Katrin sa...

Om nån kan göra det är det väl du *asg*