lördag, juni 27, 2009

Don´t let that Sweet face fool you....







och så här tolkade jag Mia s Skiss på cc på SS som håller på tills den 28/6
Detta papper har funnits i gömmorna i nog mer än 2 år och nu föll det på plats helt plötsligt vad jag skulle göra..... Sweet and Meen ! har blingat tanden på the Skull och satt svarta halvpärlor på rosetten och dom vita fjärilarna ( inkido mini) är embossade i Inkidos frost pulver på svart papper för effekten från sidans skull och så klart har Jag en Gorjuss på kortet;)

9 kommentarer:

Biggan sa...

Men så häftigt kort!! Och så sant ..det bor en dj..l i oss alla! :)

Svettiga kramar..
Biggan

Madde sa...

Wow! vilket häftigt kort!!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vilket läckert kort! Dödskallen var ju grymt snygg! Och Gorjuss-tjejen - ja, de är bara så rackans fina så det finns knappt!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

Anonym sa...

Så läckert kort.
Vart har du köpt den fina flickstämpeln?
//Tilda

Fru Lindberg sa...

Rent ut sagt: skitcoolt kort, svart & rosa är såå snyggt ihopa!

Nina sa...

STÖRTSKÖNT kort!! Gillar kontrasten mellan tufft och sockersött ;)

Tirra sa...

wow verkligen ett superhäftigt kort! :O

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men jag dånar, ett av dina bästa tror jag! Så bra!!! Kramar!

petraso sa...

tilda man köpr dessa stämplar hos fukidz i uk .... jag har dock lånat dom av en kompis på en träff