torsdag, juni 04, 2009

Det är " våran" dag i idag

Hipp Hurra I dag är det
Liselotte, Ynglas och min dag...
Vad vi fyller är mindre väsentligt men vi har alla en
3 först i talet...... ;)
Grattis Yngla och LL !!!
*Super tack till Syrran som kom med moccatårta kl 9.00 *min favis tårta* och Anna som kom med embossing Die och Muffin som skickade Grymmaste kortet och Svärmor som planterade om blommor i min kruka, rött Himalaaya salt av Helene och alla vänner SMS/facebook och Mailat och Ringt!
och så klart min Familj som gav mig en spikmatta.....
och alla fina hälsningar här!

17 kommentarer:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Stort GRATTIS!!! Hoppas att du får en underbar dag! ♥ Kramar

Karin sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en kanondag!
kram!!

Jaana sa...

Grattis ! Se till att bli ordentligt bortskämd nu !

Anette sa...

Stort grattis på födelsedagen!
Mumsa i dej en massa tårta och se till att verkligen njuta av dagen ;o)

Muffin sa...

HURRA HURRA HURRA HURRA!! Fira ordentligt heeeela dagen!
*puss*

Christina / Synål / Stina sa...

GRATTIS på er dag.
Hoppasw det blir något riktigt gott i dag.
Kram

Wildärtan sa...

Grattis!! Ha en fortsatt underbar dag!

Ulrika aka LillBlomman sa...

GRATTIS världens bästa Petra!!
Du för berätta hur spikmattan är sedan! Nyfiken!

Kramar!

Biggan sa...

Stor kram på födelsedagen!!!

Annika kort & gott sa...

GRATTIS!!! Hoppas att du har en härlig födelsedag. Själv fyller jag oxå snart år och har önskat mig en spikmatta. Så nu vill jag ha ett utlåtande om din snart.
kram Annika

Cina99 sa...

Men hördu... GRATTIS till 20+ :D

Mill@n sa...

Skickar massor av cybergrattis på din dag!!KRAM

Tesa/Therese sa...

GRATTIS!! Hoppas du haft en härlig dag. Massor med kramar

Jennie/Deleelsia sa...

Hipp o hurra o grattis på födelsedagen så här lite i efterskott.

Kram Jennie

Anna Maria Niia sa...

Grattis i efterskott vännen!!!

Massor med kramar!

Anonym sa...

Grattis på vår fördelsedag. Har dock 1 år kvar tills jag hamnar på 3:an.
//Tilda

petraso sa...

ja sorry glömde jag Dig Tilda!! Grattis!!
Du fyllde ju också år....

Och Min skolkompis J och ett helt gäng på pyssel.net