onsdag, maj 20, 2009

Stampartic utmaning Scrapa musiken......






Jag gjorde ett fodral där man kan lägga noterna till musiken man har på sitt bröllop....
Har använt stämpeln med Sonja Aldens låt...Du är Allt.... från Inkido ihop med Pysselpassions brudpar och crafty inviduals not stämpel....
Pappret är i hopvikt med öppningen ett par cm in på högersida och papperfrills som kant...
rött och rosa tycker jag är så läckert i hop Kanske en ovanlig kombo på ett bröllop men det skulle jag kunna tänka mig själv ;)

5 kommentarer:

Kristina sa...

kikar in och önskar skööön helg!
Vi drar till gävle..Hoppas du får det gott...
Kram

Tesa/Therese sa...

Oj oj här har det varit produktivt sedan jag senast var här. Verkligen jättefina alster du gjort! Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Rött och rosa funkar alldeles utmärkt tycker jag! Och alldeles perfekt till ett bröllop om man inte kan bestämma sig för bara en av färgerna! *ler*
Jättevackert fodral!

Ha en supertrevlig långhelg!
Kram / Angelica

Iris Wiechmann sa...

Gorgeous, love this card!

Hugs,
Iris

Unknown sa...

Åååå så vakkert! herlig design, farger og detaljer! Takk for at du deltar.
Klem,
jorunn