lördag, maj 02, 2009

Fy Fy....på mig!!!



This was one of my Card for Pyssel.net CC under the easter´holliday.
The first time i see this Doodle Factory stamps i saw this ide in my head... Í hope I got your blessing? Tracy and Irene for doing this card! I love your stamps ... but my humor is some time odd;)
And than you shake the card his eye bounce up and down... hiiii
How did get this card from me??? My Sister and here husband..... they get child number 4 at easter and Ihave show his card Also with Df Stamps.....

15 kommentarer:

Biggan sa...

Sitter här och gapskrattar för mig själv...Petra du är underbar! :)))
Tänk om man kunde lägga in/skriva lite ljud också....;)

Nina sa...

Haha! Jepp, du é en FRÄCKIS! :D

Lillnettan sa...

HAHAHAHAAA JAG DÖÖR! xD Bästa kortet på länge! *klappar händerna av beundran*

Angelica - Angel - Dolliver sa...

*Asgarv*
Men guuuu vilket coolt kort! *skrattar så tårarna sprutar* Majj gadd alltså! Mottagarna lär ju garva ihjäl sig!!

Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica

Anonym sa...

UNDERBART......
Jag utnämner detta till årets fräckaste kort :-))))))
Helt j......a underbart .
Visade familjen o dom bara dog...hahaha
Kram Puck

Yoli Design sa...

UUUnderbart kort petra!!
Skrattade så jag nästan föll av stolen!! :P hehe...
Ibland undrar jag var du får alla galna ideér ifrån!! :P hehe
men ja, det var ju klockrent å "para" ihop de där två!!

Kraaaaaaaaam

Jenny Svensson sa...

Jaa, du, det här var ju kvällens största asgarv om nåt... Helt obetalbart!

Tussemaja sa...

Detta kort fick mig på bättre humör! Härligt läckert kort!

Maria Thim Kokki sa...

Gillar kortet stenhårt, har en sjuk humor själv.
Det fränaste kortet jag sett på länge =)

Mvh MariaT

Helena sa...

Super cool kaninstämpel *me like*

Ida sa...

Hahaha!!! Du har för skön humor Petra!!! I like :-D

Lisa sa...

Hi, hi Jätte kul ide´ med glimten i ögat. :)TOM min sambo som komförbi datorn tyckte det var riktigt bra :)

Linda sa...

Helt underbart kort!! Jag har liftat detta kortet, hoppas det är ok? Resultatet ser du i min blogg: http://kreativgegga.blogspot.com/2009/05/ilska-och-shopping.html
Kram, Linda

Unknown sa...

Så underbart KREATIVT!!!!

Millan sa...

Så härligt kort! Tummen upp för din fantasi!