måndag, april 13, 2009

Tjooo ho jag har blivit Moster....igen



I natt anlände min systers nr 4 en liten Lipton och givetvis så har hans Galna Moster Petraso gjort kort till han. Hade Egentligen gjort kortet med HA bakgrunden och dom av Rimna liftade kantbanden i göteborgs papper oops fniss det kortet har hon inte visat ännu kommer på inkidobloggen i veckan;) och planet från OS men när telefonen väckte mig klockan 7.38 i morse så flög jag upp för jag trodde att det var 3 veckor tills detta samtal skulle komma... Snodde 2 små klistermärken från dottern med dom söta piloterna och sötaste Df stämpeln som jag passande målat Ljusblå i går kväll ( ungefär när systern fick värkar, helt ovetande om detta) och sedan ner klippte sönder våran te ask och tog en Påse te och vips så var kortet klart innan kl 8.30.....
Får kolla in underverket på 2790 gr och 45 cm på onsdag.
Ps B4 som står på vingen är inte Armens Bombplan 4 utan står för Barn nr 4:)

10 kommentarer:

Camilla sa...

Oj redan?! Grattis moster Petraso!

Cicci sa...

Grattis moster!

Wildärtan sa...

Vilket roligt kort som moster Petra gjort!! Grattis:-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis till moster-rollen igen! Vilket härligt galet kort du gjort! Och vilket bra namn - Lipton - får mig att tänka på de där figurerna i nån julkalender för några år sen... Höjdarna tror jag det hette? Där var iaf min favorit med - Lipton!

Kram / Angelica

Petra/Paradise sa...

Grattis moster Petra!!!
Lipton! Ett superhärligt namn!
Johan blev kär i det namnet efter "höjdarna" (eller va det hette) i Allrams julkalender för ett par år sedan! ;)
Kortet är sååå söt! Å i typisk Petraso-stil! =D
Hoppas du haft en härlig påsk vännen!
STOR KRAM Petra

MiMas sa...

Stort Grattis!!!!

Lisa sa...

Vilket roligt kort du gjort till det lilla miraklet :) Grattis!

Nina sa...

Grattis moster Petra!! Superfint och roligt och personligt kort!

KRAM!

Karin sa...

Grattis moster Petra!
Vilken underbart härligt, personligt kort! Läckert! =)

kram!

Annajo sa...

Grattis moster Petra!