onsdag, april 01, 2009

Tack Stämpelboden mm

Ja nu har min tid som gäst Dt hos STÄMPELBODEN tagit slut.
Underbara tjejer och underbara stämplar!
Tusen Tack för denna Tid jag fick jobba med er!
Kommer och hälsar på er snart hoppas jag!


Just nu ligger fullt fokus på Inkido ( där vi redan är i jul tänket...) och vi har massa nytt läkert att jobba med;)
och sedan är våren hektisk på privata planet till max med 2 idrottande barn och jobb sökande...
Sonen är av med gipset och ska nu börja träna fotboll och matcherna drar snart i gång för båda barnen...

I morgon öppnar Panduro i ULLARED och nej det är inget April skämt som någon trodde när jag mailade det;) tja inte kommer det få mig att åka till Ullared oftare( 3 gånger på 15 år) men ska dock på tjej helg i Varberg i maj....

Inga kommentarer: