lördag, april 04, 2009

Påsk kort


gjorde ett påskort till Brunsons sponsor tävling för några veckor sedan på pyssel.net som just nu har CC *jippie* Riset är ett riktigt ris och har videkissar av pearlmaker och korset är ett smyckeskors som snällaste C gett mig fler av....
Har ätit middag med hela familjen ute i solen idag och njutit och skönt att fått hem svärisarna efter 3 månader borta och har varit i Dojon och kollat på dotters tränings läger...
Min dotter klarade av sina tester i går och blev graderad.... hm ser väldigt skoj ut och jag lärt mig massa man kanske skulle bli kampsportare på äldre dar??? tja får lära mig knyta bältet riktigt... Kan skicka och virka och har varit scout och är någorlunda på rosetter men den knuten på bältet får jag inte till...grrrr
nä nu blir det sängen och gärna lite trädgårds pyssel i morgon och lite pysslande i pysselskrubben hoppas jag....

4 kommentarer:

Jenny sa...

Så fint med riktigt ris på!

Unknown sa...

underbar kort! Kanon bra ide med riktigt påskris!!

Muffin sa...

Åh, så fint och med riktigt påskris - kanon! Så skönt att du fått hem svärisarna, hälsa dem och tacka för lånet av huset!:)
*kram*

Marie sa...

...så snyggt påskris!