fredag, april 10, 2009

Glad Påsk på er!




GLad PåSk på er !


Solen har lyst upp påsken och trädgården har vårfixats och grillen har kommit fram!
Jag har också pysslat massa till cropen på pyssel.net men får inte visa er dessa än på någon vecka och har nog ett par på G till inkywings också.
Dotterns stövlar har hål i sulan så dom blev om stylade av den pysslande mamman till perfekta krukor ! eller vad säger ni???

Det ska se till att pysslas lite i morgon när huset överges av mina 3 fotbolls hulliganer som ska gå på Nybyggda...Gamla Ullevi på fotboll! Ja ni som inte är från Gbg kanske får svårt att hänga med när ni kommer till stan Nya Ullevi är Gamla Ullevi och Gamla Ullevi är bara Ullevi.... blev ni klokare??? näää men Domstolen delar dom tvistande....*asgarv* det där var riktig Gbg humor.....den nya Domstolen byggs emellan arenorna.....

Ja ja nog tjötat om det Ha det riktigt bra under Påsken.... Jag ska äta Kladdkaka med mariannefluff och pyssla i solen i morgon!
Glad påsk/
Petra

6 kommentarer:

Cicci sa...

Vilken underbar idé! Gillar verkligen krukorna. ;0)
Glad Påsk!
Kramiz

Tesa/Therese sa...

Kul idé. Önskar dig en riktigt härlig Påsk!! Kram

Annika kort & gott sa...

Vilka underbara krukor, jag gillar helt klart idén.

Glad påsk!
kram Annika

Biggan sa...

Glad Påsk du också! Vilken häftig idé med stövlarna!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vilken lovely idé med stövlarna!
Hoppas du hinner med myyycket pyssel innan fotbollshuliganerna äntrar huset igen! =)

Glad Påsk! / Angelica

Susanne sa...

Ja det ska vara du att komma på ett sånt arrangemang!! =)

Själv har jag lyckats göra 2 st flaskkort som jag blev nöjd med. + att jag gått en långpromenad med nya skorna =)