tisdag, april 07, 2009

And the bad girl Petraso do it agin.....





Lite Sur på mig själv att jag inte fått till någon bra rubrik på detta kort....
Älskar att kombinera stämplar.... som inte hör i hop.... tjejen sitter på en Pumpa annars....
( finns att köpa hos Stämpelstudion och det är Linda jag lånade den av på en träff, TACK ) och sängen är ur de stämpel kit jag vunnit hos tillverkaren Alota.
Fick till perspektivet.... men Det skulle behövas arbetas till lite... kanske man kan få hjälp med en rubrik?
Nej har ingen anning om till vad eller vem som skulle tänkas få detta kort??? tyckte bara att detta var en så rolig kombo...
Texten är från ett Heide Grace ark som jag testade när jag och AnnaJO pysslade för någon vecka sedan och var den fick vara tills jag kommer på vad det börstå....
Ps:
Hii har fler stämpelkombo på g som också är lite under bältet......bad girl jepp eller rättare sagt HUMOR!

8 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

*busvisslar* Så läckert och fyndigt! Ja, det där med titlar/rubriker är inte det allra lättaste... Hoppas du får några bra och roliga förslag!

Kram / Angelica

Kickans_blogg sa...

Så häftigt!! :0)
Kram Kicki

Lisbet sa...

MÄNNISKA:..jisses vad roligt det var att komma in til lslut på din blogg. Har inte vart lätt idag.

Ha det gott

Anonym sa...

oooops! i did it again- kan vara en rubrik. Läcker kortet va. kram ...tyrasmatte.

Ulrika aka LillBlomman sa...

ja du är ju bäst men det vet du ju redan. Titel, hi hi, verkstad kanske?

Marja sa...

Ohhh du är ju bara så underbart härlig med dina kort!!
Häftigt!!

Kram Marja

Ammi sa...

haha, underbart kort :-)

Bettan sa...

"Välkommen hem älskling", men hon har ju en lite överaskad min....Kul kombination :-) Har du provat att "klä om henne". Jag gjorde så med stämpelbodens tomtebabe, förvandlade enkelt klänningen till korsett och kortkort + "hanskar" med inte allt för mycket möda av pennan.
Sitter och funderar på låttexter som kunde passa men det poppar bara upp "working 9 to 5" :-o vilket kanske inte är så bra :-D :-D
Hoppas du får en glad påsk!
Elisabeth