lördag, mars 28, 2009

Svägerskans muffins och andra godsaker....



Tja min svägerska behöver absolut inte en ask för att impa på sina kolleger med sina bakverk för dom är makalösa men visst är det kaxigt att ha en special gjord ask att ta med kakor till jobbet i? Hon fick denna i stället för ett kort... Jag har maskat i det ena mönster pappret i varandra genom att skära ut ringarna har sedan klippt muffinsarna ur ettt annat papper och sedan har jag satt en smal rand av ett annnat muffins papper... så 4 olika papper från 4 olika leverantörer har jag fogat i samman! chokladbollarna ligger i ischoklad formar som min dotter bakade till sin faster..... mumsigt goda....
Nu är det lördag och grabbarna är på fotbolls cup som publik för det är inte tillåtet spela med gips.... *snart ska det av hoppas vi* och Jag får PYSSEL besök och dottern med så här ska det pysslas påsk kort för dom små och visnings kort till Inkido .... Mer kommer snart har varit lite dålig bloggare men ska skärpa mig!

4 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Yummie, ääälskar chokladbollar!!! Cool ask också! Kramar!

Unknown sa...

vilken vacker ask!!! Innehållet var det ingen fel på heller..*S*

Muffin sa...

Superläcker!! Ta bort ett "s" så är den min! :)

Millan sa...

Såå snyggt!