fredag, mars 06, 2009

Någon som vill köpa?

I morgon på mässan Har jag med mig mitt QK Rollerskate och säljer det för 200 kr till försten som vill köpa.... Gäller endast i morgon..... inte svår att hitta... -har en super 70 tals mönstrad tunnika i blått/turkos/brunt/vitt och långt rött hår.... Fråga...

Sedan vill jag göra lite Reklam att det finns många återförsäljare av INKIDO produkter på mässan så passa på och shoppa papper och Stämplarna !!! dom är ju helt sagolikt fina*ego jag vet*


EDIT: ESSMO gjorde fyndet och köpte Rollerskate till fyndpriset!

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

jsg kommer inte i morgon till göteborg utan tar det till söndag. men jag tycker det är bra att du gör lite reklam. Jag håöööer med dig jag hadde önskat att min plånbok hadde varit tyngre så hadde jag nog velat ha alla ny av deras stämplar.
Hoppas du får sålt ditt alfabeth och att du får en bra dag.
Kram

Susanne sa...

Petra! Ha det nu riktigt SKOJ på mässan i helgen!!!!
KRAAAM