lördag, mars 21, 2009

Jag är helt Såld på dessa vackra rosor!!!!


-i går kom det ett Express bud hem till mig med dessa!!
INKIDOS Nya rosor japp Inkido är grossist för dessa underbara rosor! Sååååååååå fin kvalitet och färger som matchar inkidos nya papper Och vet ni vad Inkido säljer helt underbara tags! Ja detta dyker nog upp i shopparna i morgon när en del av våra ommer hem och får upp det i sina shoppar efter en lång och rolig dag i Göteborg.... Vi hade intensivt pyssel och visade våra nya produkter...Tusen tack alla och Anita Kalle och Christian LL underbart kul att vara med hos er och så mycket trevliga pysselare man fick träffa hade dock en rejäl huvudvärk på morgonen och fick ta rejält med tabletter på fm men när man har skoj blir allt bättre...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har precis upptäckt dem efter mässan... underbart fina!! Tror att de framkallar ett beroende ;o)

Unknown sa...

förstår att du gått och blivit förälskad..*S* Underbara blommor! Nu vill jag se vad du skapar för vackert med dom!

Muffin sa...

Så fina och så många fina färger!
*kram*

Susanne sa...

Finns dom hos Arkivet?
Ska till Gbg i veckan.....

Anonym sa...

Åhh, jag vill ha allt som inkido har. Jag är helt förälskad i deras nya papper, blommor, stämplar...ja allt. kram...tyrasmatte.