torsdag, mars 05, 2009

Ibland kan man undra.....


hur man ska få i hop det.....

7 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hahaha! Vilken härlig bild! (och sanningssägande för det mesta!)
Kan inte IKEA använda den till sina monteringsbroschyer??

Sofia sa...

Underbart kort (även om jag med glädje slänger mig över montering av ikea möbler...ja jag vet jag är sjuk;))

Christina / Synål / Stina sa...

Vilken roligt kort du är för go som bar kommer på allt.
Kram

Susanne sa...

Jag håller med!

Ulrika aka LillBlomman sa...

:) Du är så himla bra, vet du det?!!! fast jag gillar ikea momtering! Kram!

Anonym sa...

Vilket underbart kort!!! Jag skulle vilja hoppa in i ditt huvud någon gång för att se hur du kommer på alla galna ideer!
Kram!
Ska du till mässan i morgon?

Anonym sa...

Hi hi, vilken rolig!