tisdag, mars 03, 2009

Glad, Nervös och Gips

Ja strax ska jag till mitt jobb lte nervös som sig bör... har en fadder som ska hjälpa mig till rätta under dessa veckor..låter bra.
Sonen är gipsad med armen i vinkel men vid gått mod kommer bli en långtråkig vecka för honom i stugan...tur att dom är många så att det händer något på kvällarna för honom.
Sedan är jag jätte glad för att jag hittade 3 tunnikor i går ! Tjoo hoo roligt att ha något nytt! skulle behövt Jeans men mönsterna var så läckra att jag inte kunde hålla mig och priset tilltallande! Har ju ingen Kamera hemma så ni får se bilder nästa vecka!
Vann Top scores utmaningen på House of Inspiration! det gjorde mig ännu gladare.

5 kommentarer:

Katrin sa...

Stackarn... Hur länge blir han gipsad? När sonen bröt armen 2 år gammal var det rekordkorta 2 v! Misstänker att det blir lite längre för er...

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Usch, vad jobbigt när barnen blir skadade. Och så hjälplös man känner sig, speciellt då man inte är i närheten.
Kommer ihåg då min minsting (då 1½år) bröt armen och trots att jag var med honom hela tiden, så kände jag mig så hjälplös, att inte kunna ta bort hans smärta...
Nä, usch, tur att sonen verkar ha det bättre nu även om det blir en lugn vecka.
Lycka till på jobbet!

Mvh / Angelica

Cicci sa...

Fy så jobbigt att vara så långt borta och bara sitta och vänta på rapport.
Stackarn vilket lov.
Kramiz

Anonym sa...

Grattis till vinsten!!!
men stackars sonen, hoppas han inte har för ont.
Ses kanske i helgen.

Hälsningar
Ann-Charlotte

Anonym sa...

längtar till helgen!!
FÖr då får jag träffa min favvoPetra!!!! *skutt*
STOR KRAM