måndag, februari 16, 2009

ska dra något gammalt över mig....

Fick just veta att jag INTE fick JOBBET som jag ville ha MEGA massa massa!! var en bland flera hundra sökande som var bland dom 3 sista men personkemin klickade inte riktigt!
SKIT! men det är bara att lyckönska den som fick det...
*näääää riktigt så omtänksam är jag inte bara nästan*
Hade varit Drömjobbet för någon som mig som älskar jobba med papper....
Tjaa det hade väl varit för bra för att vara sant.... har tur i allt annat än Jobb...
Nä nu ska jag Deppa och ta nya tag i morgon igen....
Det måste finnas någon där ute som vill anställa mig!
Helst Nu.....

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nääääää, fy vad supertråkigt och deppigt! Hoppas krafterna återvänt imorgon. Kram och fortsatt lycka till i sökandet efter nytt jobb!!!!!

Biggan sa...

Förstår att det deppigt men det är dom som är förlorarna som missade dig!! Det dyker garanterat upp fler möjligheter!

Kram!

Biggan sa...

Vad kul om du är med! Självklart är det helt OK med alla Alota!! Tänkte skicka dig en "Birgit stämpel" om du vill ha en...!? Maila mig din adress i så fall;
birgited@gmail.com

Cicci sa...

Åh nej! Håller tummarna för att ett annat jobb snart dyker upp som är meningen åt dig.
Kramiz

Christina / Synål / Stina sa...

Vd synd att dom inte valde dig. Men var arg ett tag och ta ny atag igen även om det inte är så lätt alltid.
Kram !

Ida sa...

Men näää.... Skickar massa styrkekramar till dig!!!! Klart att det är någon som vill anställa dig!!! Håller med Biggan om att de är dom som gjort misstaget att inte välja dig!
Kramar!!!!

Susanne sa...

Om jag varit rik så skulle jag anställt dig som min personliga assistent!!
KRAAAM
ps) jag tror att ett bättre jobb än det du sökte nu väntar runt hörnet på dig!

Karma sa...

Stor kram till dig Petra! det var nog inte meningen då....snart dyker ditt drömjobb upp. Kramis på dig

Camilla sa...

Usch vad tråkigt...de vet inte vad de missar! Kram Camilla

Nina sa...

Ajdå...vad trist! ..men du - upp på hästen igen, skam den som ger sig!!

Muffin sa...

SKIT också!! Tänk att de inte begriper sitt eget bästa!
Hoppas det löser sig för dig snart.
KRAM!