söndag, februari 01, 2009

Nyheter från CHA

http://www.rangerink.com/products/prod_inkssentials_watermarkresist.htm

Ja alla fina papper och dekos alla visar i sina bloggar får köp lusten att ÅNGA för fullt men jag tror jag hittat min absoluta favis för om det impat på Självaste GUD! Ja Vår stämpel gud TIm Holtz då är det nog riktigt bra...... frågan är bara NÄR kommer den!!! måste bara ha denna stämpeldyna..... Har ju inga dynor allts;) hiii eller det var nog lite Bullshit...
Utee får nog shoppas....

Vill ha octoberafternoon pappret med små moln...och några av det senaste.....

Tittade in Hos söta Tina *kramen sötis*på KM i lördags hade bara 5 minuter på mig blev 1 st tombow och 3 underbara WeR papper som har 4 delad mönstrat papper på ena sidan llikt Dasiy buket papperna fast i tjock slätt kvalitet! och dottern fick 1 st promaker.... hennes Lördags godis!

Har massa utmaningar och Dt uppdrag att hugga tag i och ett stökigt pysselrum... men Det får vara jag ska krypa ner i soffan och zappa mellan Beck och Holiday....

Inga kommentarer: