måndag, februari 23, 2009

Mysig Kort Träff med snö,mat och vin....


Man skaffar De prylar som kompisarna rekoomenderar, eller? fniss 5 av 8 hade dessa....


tja här är mitt hörne av bordet och jag fick ta det andra rummet till hjälp också... packade tungt allt som gick in i V70 fick följa med....

Lite mer packning och stövlar i hallen för att ut och leka i snön;)

Det var min tur att ha pysselträff i Pysselpinglor gänget... och som tur hade jag tillgång till ett hus jag passar ett par månader! och där finns ett stort köksbord....
De droppade in pysslare från 13.30 och framåt och det fikades och så blevdet midddag med Muffins goda Laxtårta de lux mums och så bjöd jag på husmanskost special Kroppkakor fyllda med lax i en smarrig smörsås....recept finns på Alltommat.se och sedan blev det Mollans goda chokladkaka! kvällen avlöpte med massa vin smaskigt snacks och inte så många missöden förutom ett uppåned vänt motiv och ett kylskåp som lekte frys och frös ner salladen som fick värmas i micron till maten... Tja det var väl ingen mega production... Jo vi ritade nya inkido stämplar... vi kom med förslag och LL fick kreera i datorn... och så fick vi se kommande inkido papper och ni kommer inte bli besvikna..... och Ja glömde fota oss men det var kanske tur:)

3 kommentarer:

Maria Thim Kokki sa...

Underbar blogg =)
Blev lite nyfiken på skärmaskinerna, vad är det för märke på dom?

Mvh MariaT

Articsisters sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

Härligt scraprörigt.

Camilla sa...

Tack sötis för i lördags. Du är en mästare på att arrangera träffar! Kram