torsdag, februari 26, 2009

*GLAD och Ledsen*

fick ett telefon samtal för några timmar sedan....Tja, jag är glad för jag har fått jobb i några veckor men att inte kunna åka med familjen och åka skidor med vårat stora gäng på 18 pers gör både dem och mig ledsen. Det har planerats i månader och packningen håller jag på för fullt just nu... tidning avbokad, skider bokade....
Och vet inte vad Barnen kommer säga.... Sambon stöttar ju mig men han får ju mer jobb att ha 2 barn själva i backen.... ja dom håller ju inte till i barnbacken om man säger så utan dom åker ju över allt... men det är lättare med liftar mm när man är 2 vuxna...sonen sina 3 bästisar så han röjer nog runt själv men dottern är ensam lilltjej.... och han får brassa käk till 17 st på torsdagen...men jag får glädja mig att jag får gå MÄSSAN och träffa alla VÄNNER!

8 kommentarer:

Camilla sa...

Jag är såglad för din skull att du fått jobb...Grattis! Tråkigt att du missar resan men vi får försöka roa oss här hemma med pyssel OCH mässa!

Christina / Synål / Stina sa...

Det är svårt när man vill dela på sig det är inte lätt.
Hoppas jobbet kommer bli br aaoch att du får träffa många glada på mässan

Kram

Ida sa...

Grattis till jobbet!!!! Och kul att du kommer på mässan!!! men jag förstår att det känns trist att missa resan ni planerat så länge... Men jag är säker på att din gubbe fixar det där uppe ;-) Han är ju inte ensam där direkt!!!! Kram

Kicki sa...

Åhhh GRATTIS till jobbet!!
Men, vad jag lider med dig ang resan, vet ju hur sugen du är på att åka!!!
STOR kram

Anonym sa...

Stort grattis till jobbet Petra! och kul att vi ses på mässan!

Anna Maria Niia sa...

Grattis till jobbet!
Tråkigt när planerna blir ändrade sådär, men jag blir GLAD för du kanske vi ses på mässan!

Kram

Anonym sa...

Hej =) oh..tråkigt med resan men stora GRATTIS till jobbet!!! Det är så typiskt att allt ska sammanfalla sådär eller hur?!

Tack för dina söta ord hos mig! jag ska hålla utkik efter dig..är dock en liten blyger så jag kanske smyger några varv omkring dig innan jag vågar säga hej!! ;-) jag kommer ha en dam med långt, långt blont hår (midje långt(min mor) med mig..så ser du mig först hojta gärna till =)

Jag ser fram emot mässan som bara den ... mm jag funderar på att lämna visa kortet hemma och bara ta med mig kontanter ..så det inte finns någon risk att jag tänker "äsch kan väl äta nudlar resten av månaden" =)

Stor Kram, Sara

Pernilla ~Pillan~ sa...

Grattis till jobbet!det går som sagt säkert att fördriva tiden hemma med pyssel.. ;-)