onsdag, februari 18, 2009

En trevlig kväll ...


Tja vi har inte gjort så mycket på sportlovet för jag har haft en del saker inbokade.
lovade min dotter att vi skulle göra något i torsdags och hon ville åka på pysselträff, ja jag lovar det var hon som ville...utan påtryckningar och sedan ville sonen inte vara hemma själv och offrade sig för syrrans skull att åka med. Till StämpelStudion i Kärna wow jag har varit i loppet av 1 månad 2 gånger i Kärna där jag aldrig har gått ur bilen förrut..... utan blåst förbi max en gång vart tredje år... Och där var det Fullknökat Linda fick låna stolar hos grannen.... Zanya, tattorosen,tyrasmatte,andraa med dotter, sussanne och ann-charlotte och 4 tjejer till som jag inte kan namnet på... och helmina stakaren som fick pyssla med riktigt papperspyssel och linda som fick serva och hjälpa till.... fick inte gjort många knyck hade fått migrän i bilen ut...servade 2 barn som fick shoppa papper att pyssla med... snällaste Ida-rosen lånade ut 3d tejp som den trötta mammam åkt i från......
Detta shoppade jag som var är bilden..... jätte kul med Workshops varje torsdag från 16.30-20.00 ta och besök Linda!

2 kommentarer:

Unknown sa...

du har blivit utmanad av mig..

Jag ÄLSKAR dina alster..

Stor insperation.. Hoppas du har fler på lager..inspirations alster alltså...

MVH Maria

http://energia-maria.blogspot.com

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh den lilla räven är ju sååå söt! Nu får du kika in hos mig, bums! Kramar!