söndag, januari 11, 2009

flera Award....


Mia.t har gett mig denna fina....


Åh av gúlliga Ammi gav mig denna award....*tusen Tack*
tror jag missat tacka och föra vidare en annan award jag fick under julhelgerna.
Tusen tack för alla uppmuntrande kommentarer ALLA!!! ni är underbara!
så ni får alla en jätte CyberKRAM från mig!
Ja är taggad till tusen på hitta nytt jobb men det är jäkla svårt, har hamnat i denna sitsen förr att vara sist in först ut och det tar på självförtroendet! men ska kämpa på!

3 kommentarer:

Biggan sa...

Kan tänka mig att det är jobbigt att bli av med arbetet...jag håller tummarna för att du får ett nytt snart!!

Kramar

Cicci sa...

Så svårt kan jag tro. Det dräller ju inte av jobb, men kanske dyker det upp ett jobb som du inte alls anat skulle komma. Jag håller tummarna för en lyckad jakt snarast.
Kramiz

Fru Lindberg sa...

Här kommer ett litet försök till ett cheer-up-inlägg! Först får jag beklaga jobbförlusten, förstår att det är jobbigt med osäkerheten, men vem vet, kanske drömjobbet väntar på dig där ute? Eller så är det en gyllene chans att sadla om? I vilket fall som helst så hinner du kanske pyssla lite mer mellan jobbsökarvarven? Och saker brukar ju lösa sig, ibland verkar det som om saker sker för att vi ska stanna upp, tänka till & se oss omkring på allt det positiva vi har omkring oss. Och ibland kan hjälp komma från de mest oväntade håll! Så jag håller tummarna & är alldeles säker på att det kommer lösa sig! Stor peppingkram!