fredag, december 26, 2008

Så nöjd!



Det måste man väl få lov att skriva? När man blir det? Jobbat med silver akrylfärg dynor mm
Detta var mitt bidrag till kif Cc Julkort i silver vitt och blått!
fjädrarna är stämplade med grå dyna på vellum och fågeln har jag ritat av en ghost shape jag hade i mina gömmor.
Har lovat mig själv jobba lite mer med tekniker under 2009!
kan lova massa kort under helgerna från mig massa jag inte visat och fniss har Dt kort av fräckare slaget att vissa efter nyår! nyfikna? Ja det får ni vara ett tag till!

3 kommentarer:

Pihlina sa...

Klart du får skriva att du är nöjd! Är man nöjd så är man nöjd. Var inte så svensk :D
Jättefint kort!

Jaana sa...

Självklart ! Ser kortet dessutom ut som detta, så kan det bara inte ifrågasättas !
God fortsättning på snart-nytt-skapar-år !

Anonym sa...

WOW!!! Förstår mkt väl att du är nöjd! Helt ljuvligt kort!