torsdag, december 25, 2008

Jul hos Petraso


Hade julfrukost i går med buffebord i vårat lillakök för mina föräldrar.


Detta är julkortet jag skickade ut till familj och vänner... lite besviket att inte flertalet fattat att jag designat detta själv! och det står tom petraso 2008 bak på det,,, men det är ju tryckt på ett väldigt bra tryckeri;)

Julaftonens utfitt i tweedkjol i brunt ,guldglittrig kofta och blingit halsband och örhängen och håret i Stora lockar..... syns inte men mitt hår går en bra bit ner på ryggen och jag har ALDRIG haft så här långt hår i hela mitt liv är ju snaggig och sprettig men nu har jag sparat i 3 år otroligt att jag kunnat hålla mig från att raka av det.... men vem vet?

4 kommentarer:

Cicci sa...

Vilken fin dukning. Kortet är ju så himla fint. Synd att de missade det.
Kramiz

Nina sa...

Vad mysigt det ser ut! Å sicken bejb du é, vännen..gillar ditt hår stenhårt!

*JULKRAM*

Rossanna sa...

Du e´så snygg så, Petra! Och vilken fin dukning och kort. Kram Rossanna

Muffin sa...

Vilken snygg dukning och vilken snygg värdinna - du är en riktig pingla!
Kram på dig!