söndag, december 14, 2008

Blogcandy!


Hittar du hos Dalatorpets fina blogg

6 kommentarer:

Camilla sa...

Bara så du vet så funkar inte länken.

Petraso sa...

jo den funkar! för mig i alla fall....

Petraso sa...

jo den funkar! för mig i alla fall....

JessicaC sa...

Måste fråga om du har kommit på var du hittat vintage korten =). Skulle så gärna vilja ha en. Undrar oxå om man kan handla hos format och om julstämplar från Indiko finns?

MVH Jessica

Anonym sa...

Hej Jessica kommer inte in på din blogg eller google konto för att svara .... nej jag kommer inte på det har länken i en annan dator som står hos min pappa men googla vintage pictures så tror jag du hittar dom!
Format har Julstämplarna från Inkido men vet inte om dom har öppet innan jul något mer men Papeterie i nordstan har... Dock inte Limetied kollektion.... Är det någon speciell du letar efter.... Det var rea på fornmat i Lördags så jag vet inte vilka som finns kvar men kan kolla....

JessicaC sa...

Hej petra! Kan du maila mig på jessica_carlberg@hotmail.com så jag får mail till dig? Så kan jag skriva vidare där =).

MVH Jessica